Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.
Oferujemy Wam coraz więcej sposobów rezerwacji biletu autobusowego. Żebyście łatwiej mogli się rozeznać we wszystkich możliwościach, opracowaliśmy mini poradnik. Objaśniamy w nim krok po kroku, jak dokonać rezerwacji w Internecie, aplikacji mobilnej, w punkcie sprzedaży, bezpośrednio u kierowcy w autobusie, czy też przy pomocy Asystenta Google.
Po znalezieniu trasy przejazdu wystarczy kliknąć „Zarezerwuj”, aby dodać podróż do swojego koszyka. Twoje miejsca zostaną zarezerwowane w ciągu 30 minut od zakończenia zakupu na naszej stronie internetowej.
Oferujemy następujące formy płatności:
Pamiętaj, że płatność czekiem nie jest akceptowana.
Po wybraniu sposobu płatności podaj wymagane informacje i kliknij „Przejdź do płatności”.
Po zarezerwowaniu biletu autobusowego otrzymasz potwierdzenie e-mailem ze wszystkimi szczegółami:
To potwierdzenie umożliwia również wydrukowanie biletu, który można pokazać kierowcy autobusu w dniu podróży.
Otrzymasz potwierdzenie e-mailem ze wszystkimi szczegółami swojej przyszłej podróży.
Dowiedz się więcej o aplikacji FlixBus.
Jeśli wolisz zarezerwować swój bilet osobiście w punkcie sprzedaży, możesz to zrobić w jednym z naszych punktów sprzedaży.
Zapoznaj się z mapą naszych punktów sprzedaży i partnerskich biur podróży.
Dzięki Asystentowi Google możesz zadawać pytania FlixBusowi na temat Twojej zbliżającej się podróży.
Zarezerwuj bilet bezpośrednio za pomocą głosu.
Podróżując w niektórych krajach europejskich, możesz kupić bilet i wybrać miejsce na którym chcesz siedzieć.
Ta oferta jest również dostępna w Polsce na większości połączeń autobusowych.
Niezależnie od wybranego sposobu rezerwacji biletu autobusowego (przez Internet, czy w punkcie sprzedaży), zawsze możesz zmienić zdanie!
Odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące zmiany lub anulacji rezerwacji można znaleźć, klikając tutaj.
Masz inne pytania? Przejrzyj Najczęściej zadawane pytania (FAQ)